Beställnings-/orderfrågor
Här hittar du frågor och svar om beställningar och ordrar. Saknar du en fråga/svar? Mejla kundservice@ragnsells.com.
Logga in i din Kundportal och klicka på fliken Händelser. Där kan du välja det uppdragsställe (verksamhetens adress) du är intresserad av och se händelser som Kommande, Utförda, Avvikelser under respektive flik.
Har du ingen Kundportal? Kontakta Kundservice på 0771-888888 eller aktivera den med hjälp av en faktura (du behöver uppge fakturanummer) via:
Ja, det går bra att beställa nya skyltar. Kontakta din kontaktperson/säljare på Ragn-Sells eller Kundservice så hjälper vi er vidare med sortiment, priser och med att lägga en order.
Läs mer på sidan om våra tjänster inom fastighetsnära insamling.
Kontakta vår Kundservice så hjälper de dig med att reda ut vad som har hänt. Använder du formuläret (via länken Övriga tjänster) är det viktigt att du anger:
- Företagsnamn
- Namn
- Kundnummer/organisationsnummer
- Telefonnummer
- Uppdragsställeadress
- Förväntat datum för utförande
Ja, vi tar emot uttjänta däck (utan producentansvar) på vissa av våra anläggningar.
Kontakta Ragn-Sells kundansvarig 010-723 87 79 för att få mer information.