Fakturafrågor
Här hittar du frågor och svar om fakturor.
Saknar du en fråga/svar? Mejla: kundservice@ragnsells.com
Det beror på att vi hittat material i din behållare som inte överensstämmer med det som angavs vid beställningen. Det leder i sin tur till att vår hantering av avfallet förändras och extra avgifter kan tillkomma.
Ja, då påminnelseavgiften betyder att ordinarie betalningsdatum har passerat.
Det går bra, skicka ett mail med era kunduppgifter och var ni vill att mailfakturan ska gå till kundservice@ragnsells.se eller klicka på länken nedan och fyll i formuläret.
Se till att ha ditt företagsnamn/organisationsnummer/kundnummer tillgängligt.
Om du har en Kundportal så kan du själv hämta en kopia på fakturan där. Vill du ha en Kundportal för enklare avfallshantering - klicka på Kundportal.
Det går också bra att kontakta Kundservice eller använda vårt formulär (Övriga tjänster). Se till att ha ditt företagsnamn/organisationsnummer/kundnummer tillgängligt.
Standard är 15 dagar. Är du avtalskund beror dina villkor på ditt avtal, kontakta din säljare för mer information.
Om du har en Kundportal så kan du själv ändra adressinformation. Vill du ha en Kundportal för enklare avfallshantering - klicka på Kundportal.
Du kan också skicka din nya adress till kundservice@ragnsells.com eller använda vårt formulär (Övriga tjänster). Glöm inte att ange:
- Företagsnamn
- Organisationsnummer
- Kundnummer
- Informera om den nya faktureringsadressen