Vanliga frågor och svar
Här finns du svaret på några vanliga frågor från SBCs kunder. Saknar du svar på någon fråga går det bra att kontakta kommunikation@ragnsells.com
Priset du fick när du sökte på din adress är ett indiktivt pris per månad och miljörum. Det inkluderar uthyrning av utrustning i form av t ex kärl och transport enligt det förbestämda schema i paket du väljer. Eventuella behandlingsavgifter kan tillkomma. Notera att paketpriserna du får upp vid sökning är indikativa priser. När vi kör igång kommer du att betala för varje tjänst vi utför åt dig istället för ett fast belopp varje månad. Det blir flexibelt och transparent. Du ser exakt vad du betalar för och du betalar endast för vad du beställer.
Självklart kan du anpassa enligt dina behov. Du kanske vill ha flera kärl och färre transporter? Eller kanske sortera andra fraktioner? En specialist från Ragn-Sells hjälper dig utifrån dina önskemål och dina förutsättningar.
Gå tillbaka till startsidan och klicka vidare på den tjänst du är intresserad av och fyll i intresseanmälan. En säljare kommer att kontakta dig inom 24 timmar för att diskutera dina behov och förutsättningar och komma med rådgivning om vilken lösning är bäst för din BRF. Du kommer att få en offert skickad till dig.
Ragn-Sells tar fullt ansvar för att ta kontakt med din nuvarande leverantör, säga upp avtalet, och bestämma dag för övergång. Vi ordnar allt för en så smidig övergång som möjligt. Denna tjänst erbjuds kostnadsfritt till SBCs kunder.
Ja, det kan vi. Ni ska vara stolta över ert miljörum. Ditt miljörum ska alltid vara fräscht. Det är viktigt att skyltar och dekaler finns för rätt sortering, att kärlen är rena, och att miljörummet är städat. Vi hjälper er att få ordning och reda. Ni kan anlita oss för städning av miljörummet, kärltvätt och montering av skyltar och dekaler.
Absolut. Ragn-Sells har lång erfarenhet inom avfallshantering och inte minst när det gäller just farligt avfall. Du kan känna dig trygg att ditt avfall behandlas och återvinns på ett hållbart sätt.